Top Notch, het toonaangevende Nederlandse muzieklabel, lanceert binnenkort Lil Ones, een innovatief muziekplatform gericht op kinderen van één tot vier jaar oud.
Het platform zal vanaf 15 mei te vinden zijn op YouTube en Spotify, en belooft een scala aan vermakelijke en educatieve content.
De eerste serie die Lil Ones introduceert is genaamd “De Flat”, waarin vijf bekende artiesten bekende kinderliedjes in een nieuw jasje steken. Nummers zoals “Ik zag twee beren broodjes smeren”, “Poesje Mauw” en “De wielen van de bus” worden opnieuw geïnterpreteerd door artiesten zoals Kenny B, Bente, Big2, Cheryl Öztürk en Josylvio.
Maar Lil Ones gaat verder dan alleen muziek. Het platform zal het komende jaar een breed scala aan producties presenteren, met verschillende artiesten en presentatoren. Bovendien zullen kinderen de mogelijkheid krijgen om zelf beats te leren maken, waardoor Lil Ones een interactieve en boeiende ervaring wordt voor de jongste leden van onze samenleving.
Vincent Patty, directeur van Top Notch, benadrukt het belang van positieve invloeden op jonge kinderen: “Als vader van twee jonge kinderen besef ik heel goed wat de invloed is van wat ze luisteren en kijken. Ik zie Lil Ones als een prachtige kans om de diversiteit op een positieve manier te benadrukken en kinderen te laten genieten van hoogwaardige content.” Met Lil Ones hoopt Top Notch een nieuwe generatie muziekliefhebbers te inspireren en te vermaken.